BIP

Wycieczka: Wrocław – Kolina Jeleniogórska

W dniach 4-5 maja uczniowie klas III-VI wyjechali na wycieczkę do Wrocławia. Jechaliśmy prawie 7 godzin autokarem z przerwami na odpoczynek i posiłki. Całą drogę padał deszcz, a Wrocław przywitał nas pogodnie. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Afrykarium, najbardziej podobał nam się szklany tunel, w którym nad naszymi głowami przepływały ławice ryb, płaszczki, rekiny i żółw morski. Później przeszliśmy przez wrocławskie Zoo do parku fontann obejrzeć piękny spektakl „Woda-dźwięk”. Następnie spacerowaliśmy po starym mieście. Obejrzeliśmy ratusz, zabytkowe kamieniczki i szukaliśmy krasnali. Później pojechaliśmy pod galerię i szybkobieżną windą wjechaliśmy na 49 piętro Sky Tower. Z wysokości ponad 200m., najwyższego punktu widokowego w Polsce podziwialiśmy panoramę Wrocławia. Po zakończonym zwiedzaniu pojechaliśmy do Karpacza, do pensjonatu Admirał, gdzie czekały na nas przytulne pokoje, obiadokolacja, dyskoteka i nocleg. Drugiego dnia po pysznym śniadaniu wraz z panią przewodnik zwiedzaliśmy Karpacz, miasto położone w Sudetach Zachodnich, w dolinie rzeki Łomnicy. Zobaczyliśmy Skwer Zdobywców, pomniki Liczyrzepy Gór. Później pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby, mimo brzydkiej aury miło spędziliśmy czas nad Wodospadem Kamieńczyk. Spacerowaliśmy też po centrum Szklarskiej Poręby i wydaliśmy ostatnie pieniądze na pamiątki. Bardzo późno zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.